Republic Day 2023: भारत देश 26 जनवरी 2023 को इस बार अपना 74वां गणतंत्र दिवस मना रहा है। इस अवसर पर छत्तीसगढ़ की राज्यपाल अनुसुईया उइके ने रायपुर के पुलिस परेड ग्राउंड में 74वें गणतंत्र दिवस के अवसर पर आयोजित मुख्य समारोह में ध्वजारोहण किया और परेड की सलामी ली। इस अवसर पर राज्यपाल ने प्रदेशवासियों को गणतंत्र दिवस की शुभकामनाएं दी।

इस स्थान पर राष्ट्रीय ध्वज एवं राज्यपाल को गार्ड ऑफ ऑनर दिया गया। राज्यपाल उइके ने आकाश में उल्लास को तीन शीशों का शीशा भी दिखाया। समारोह में लयबद्ध और आकर्षक परेड का आयोजन किया गया। इस अवसर पर मुख्य सचिव अमिताभ जैन और डीजीपी अशोक जुनेजा उपस्थित रहे।

वहीं छत्तीसगढ़ के मुख्यमंत्री भूपेश बघेल ने जगदलपुर जगदलपुर के लालबाग मैदान में ध्वजारोहण किया l फिर परेड की सलामी ली। मुख्यमंत्री ने इस अवसर पर प्रदेशवासियों को हलबी और छत्तीसगढ़ी में संबोधित किया। मुख्यमंत्री ने कहा कि हमर भारत के सबले बड़े तिहार, गणतंत्र दिवस के बेरा म हमर सियान मन ल, दाई-दीदी मन ल, भाई-बहिनी- संगवारी अउ नोनी-बाबू मन ल जय जोहार. आज हमर संविधान के जय-जयकार करे के दिन हवय। आज जम्मो रहवइया मन, जम्मो मनखे मन के घलोक जय-जयकार करे के दिन हे। काबर के गणतंत्र के बिचार म जम्मो मनखे के अधिकार समाय हवय। इही हमर संविधान के खूबसूरती हे जेखर बर हमर पुरखा मन सहादत दीन अउ अंगरेज मन ल खदेड़ के हमन ल आजादी दिलाइस।